De Dierentuin - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu De Dierentuin - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu

De Dierentuin

Door: karlijninbelfast

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

31 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Vrijdagavond is er iets wonderlijks gebeurd!
Na bijna 6 weken alweer hier te zijn heeft Nicky haar 1e foto gemaakt! Hoera!

Afgelopen zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest. Ik weet niet of jullie de dierentuin in Arnhem allemaal kennen met de heuvels, maar de dierentuin in Belfast die heeft pas steile heuvels/ bergen.
Het was meteen een workout!

In de dierentuin hebben we veel dieren gezien (toevallig he?)

Nicky heeft haar nieuwe huisdier gevonden: Blessie!
Allemaal wilden we er een foto van maken, maar hij stond te eten in plaats van in onze camera te kijken Nicky kwam dus op het grandioze idee om hem te gaan roepen: Blessie, Blessie!!!
En (tot onze verbazing) 'Blessie; keek op!
Nu konden we alsnog onze foto maken!

• 31 Oktober 2011 - 12:44

Mam:

Hallooooootjes,

Lachen joh en wat goed dat Nicky nu haar eerste foto heeft gemaakt.
    Ik ben benieuwd of ze wel foto's maakt als wij er zijn samen met haar moeder en zus. En wat goed dat Nicky Blessie al zo goed afgericht heeft zodat jullie haar toch op de foto konden zetten. Zo zie je maar weer wat geduld kan doen. Hahahahahaha.
    Liefs van mij XXX

• 31 Oktober 2011 - 14:53

Gerrie M.:

Hoi, hoi,
    Mooie foto's! Wanneer krijg je bezoek van Susan en Daphne Karlijn?

• 31 Oktober 2011 - 18:06

Daphne:

Karrie!! Ziet er mooi uit die dierentuin! En wat knap dat Nicky der 1e foto heeft gemaakt :P! Gaan jullie ook nog naar school?

Veel liefs Daphne

Gerrie, wij gaan van 17 t/m 20 nov. naar Karlijn toe!

• 06 November 2011 - 16:55

Pa:

Ha Karlijn,
    Mooi hoor allemaal, leuke foto´s.
    Dikke kus pa en Birgit.