Trip & Halloweenbal - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu Trip & Halloweenbal - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Trip & Halloweenbal

Door: karlijninbelfast

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

28 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Woensdag hadden we een uitstapje!
We zijn eerst met de bus via een onwijs mooie route langs de zee naar de 'Rope Bridge' gegaan.
Dit is een touwbrug tussen 2 rotsen. Het was super mooi. We hadden veel geluk met het weer, de zon scheen en de lucht was blauw ;)

Na hier een tijdje te hebben rondgekeken en over de brug te hebben gelopen zijn we weer verder gereden naar een whiskey brouwerij.

Hier kregen we een rondleiding. Nu weten wij hoe de whiskey hier wordt gemaakt!
Aan het eind van de tour kregen we zelfs nog een gratis drankje. Karlijn heeft gekozen voor een cocktail met whiskey en appelsmaak (heerlijk) en Nicky koos voor de oude vertrouwde Ccla :P

Hierna gingen we weer snel de bus in en op we naar de Giant Causeway. De mythe gaat dat een reus een pad wilde bouwen door de zee naar Schotland.
Het was hier erg mooi.
Natuurlijk hebben we de stenen beklommen :P

Aan het eind van de dag gingen we moe naar huis. Maar thuis hadden we geen tijd om uit te rusten, want het Halloweenbal was 's avonds.
Dus maakten we ons klaar voor Halloween. Het feest was erg leuk (en erg druk) Het was leuk om te zien hoe ze hier Halloween vieren!

• 28 Oktober 2011 - 14:29

Mama:

Hahahahahahahaha de laaste foto is wel heeeeeeeeeeeeeeel errugg leuk zeg 2 duiveltjes. En dan die foto van die touwbrug ieks doodeng zijn jullie daar echt overheen geweest? Zo te zien is de omgeving wel heel erg mooi kan me voorstellen dat jullie genieten.
    Liefs groet kus mam

• 28 Oktober 2011 - 20:59

Gerrie M.:

Leuke foto's. Je krijgt zo wel een indruk hoe jullie het hebben. Doei

• 29 Oktober 2011 - 14:18

Els En De Rest:

Jullie hebben het wel erg gezellig met
    z`n allen. Ik vraag me alleen af of je ook nog wat leert.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Els en de rest.

• 30 Oktober 2011 - 16:11

Pa:

Leuk uitstapje.
    Studeer je nog weleens.
    Zo niet dan kom je maar gauw naar huis. ^grapje*.

Kus Pa