Wat hebben we allemaal gedaan? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu Wat hebben we allemaal gedaan? - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Karlijn Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Wat hebben we allemaal gedaan?

Door: karlijninbelfast

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

25 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

In Belfast worden de mtv awards gehouden. Nu konden we gratis kaarten krijgen voor een soort voor-concert met Jason Durulo en Snowpatrol!
Dus zijn we vorige week zondag om 5 uur 's ochtends opgestaan, om 3 uur in de rij te staan, voor gratis kaartjes.
En.... We hebben ze! Het was dus gelukkig niets voor niets!

In de middag ben ik (Karlijn) met een paar andere meiden op een splashtour geweest.
Het was erg leuk om een keer mee te maken. Het is een bus die een boot wordt!

Na regen komt zonneschijn (zelfs in Belfast) (zie foto)

Afgelopen weekend hebben we maar eens geshopt voor nieuwe schoenen. Dit soort schoenen dragen ze hier altijd en overal. En vinden jullie het leuk? :P

Afgelopen zondag zijn we naar Newcastle gegaan. Tja wat moeten we hierover zeggen. We hadden typisch Iers weer :P Na een uur in een café te hebben gezeten zijn we maar snel weer met de bus naar huis gereden. Het was een leuke busreis :P

Morgen gaan we naar de Giant Causeway en is er 's avonds het Halloweenbal.
Foto's volgen nog ;)

• 25 Oktober 2011 - 20:30

Daphne:

Heej Karrie!

Leuke foto´s! En wat betreft de schoenen....ik zeg DOEN!!!

(Nee grapje, ze zijn afschuwelijk :P)

Tot heel snel! Ik ben blij dat we geboekt hebben en we gaan zien hoe het daar is!

Veel liefs Daphne

• 26 Oktober 2011 - 10:58

Mama:

Hahahaha leuk die foto van jou ( jullie ) in die schoenenzaak. Mooie schoenen trouwens ook :P